top of page

網狀眼皮貼:單眼皮變雙眼皮 by KITSON

Tip 1: 如果單眼皮女仔想變成雙眼皮, 我會建議使用網狀o既雙眼皮貼, 用法好簡單, 網狀雙眼皮貼通常都會比較大, 修剪到合適o既長度 (自己眼形長度既三分二) 和厚度 (通常買返黎厚度既一半), 可以化完晒妝先貼,然後再補多次眼影,遮番條網貼。

Tips 2 : 整大o左隻眼之後, 條眼線可以畫粗小小,效果會sharp D.

Tip 3: 想要一個靚既妝容, 當然要化個靚既底妝啦, 今次我就用左PAUL & JOE 既MOISTURIZING FLUID FOUNDATION

Tip 4: 由於單眼皮女仔既鼻樑輪廓唔明顯, 通常我都會適量地加返D陰影同HIGHLIGHT, 而HIGHLIGHT我就建議用今個月先出o既PAUL & JOE ILLUMINATING TOUCH PEN, 用o既次序我會建議係遮睱之後定妝之前, 咁就最NATURAL啦

Tip 5: 今次眼妝先係重點, 所以胭脂同唇色淡淡地就OK嫁啦!

單眼皮 雙眼皮

專業化妝師KITSON YU,畢業於Gary Chung的化妝學校PORTFOLIO及法國專業化妝學校International Silvya Terrade,2012年資生堂旗下品牌MJ化妝比賽全港冠軍,名模Janet Ma及歐陽妙芝御用化妝師.Kitson作品集:https://kit1221.wix.com/makeupbykitson

www.portfoliohk.com

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page